بنا به ضرورت یادگیری این زبان خصوصاً برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای فرانسه زبان را دارند دوره‌های ترمیک فرانسه در موسسه آموزش عالی آزاد  به صورت عادی و فشرده برگزار می‌گردد. دور‌ه‌های فرانسه با سطح کیفی بسیار بالا و با استفاده از تیم حرفه‌ای، اساتید مجرب و با سیستم و متد نوین آموزشی به علاقه‌مندان ارائه می‌گردد. از ویژگی‌های این دوره‌ها می‌توان به مواردی از قبیلِ پی‌گیری روند آموزشی در هر کلاس ، استفاده از مطالب کمک آموزشی جهت تنوع‌بخشی به کلاس‌ها توسط اساتید و مصاحبه‌های شفاهی دوره‌ای در پایان هر مقطع جهت ارزیابی پیشرفت زبان‌آموز اشاره کرد.

هدف:

فراگیریِ مکالمه‌ی زبان فرانسه مرحله به مرحله از سطح مبتدی تا پیشرفته
تقویت و تأکید بر چهار مهارت اصلی گفتاری، شنیداری، خوانداری و نوشتاری در زبان فرانسه
تمرین و تکرار کلیشه‌های مکالمه با استفاده از موضوعات جدید و به روز
آمادگی متقاضیان جهت شرکت در مصاحبه‌ی سفارت کانادا و فرانسه

 

نحوه‌ی برگزاری دوره‌های مکالمه‌ی فرانسه:

با توجه به تغییر قوانین مهاجرت از اول اوت 2013 از سوی اداره مهاجرت کبک دوره های ویژه ای برای این منظور در نظر گرفته شده است. شما می توانید جهت آمادگی در آزمون های بین المللی نظیر (DELF - TEF- TCF) درکلاسهای علوم فنون کادوس  شرکت نمایید.

 

 

 

 

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی در این زمینه همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21 بـه ساختمان مرکزی موسسه واقع در میــدان گاز - ابتــدای پل روگذر (از سمت میدان مصلی) مـــراجعه یا با شماره 33362501 تماس حاصل نمایند.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code