هدف دوره
هدف دوره MBA در سطح تخصصی (گرایش بازاریابی) آشنا کردن افراد شرکت کننده با ابزارها و روش های تجزیه و تحلیل تخصصی مسایل کسب و کار در گرایش بازاریابی است. این گرایش به عنوان ابزاری قدرتمند
مهارت های زیر را در شرکت کنندگان ارتقا می دهد:
1-ارتقای مهارتهای بازار یابی مدیران
2-آشنایی با آخرین نتایج تحقیقاتی روز دنیا در حوزه بازاریابی
3-داشتن امکان عملی برای تجربه دانسته هایشان در دنیای واقعی وcase study های موجود در ایران و جهان
تواناییهای مورد انتظار دانشپذیران دوره
1- طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل سازمان پس از کسب تجارب عملی در مدیریت به طور ویژه در حوزه بازاریابی و فروش
2- به دست آوردن دید تخصصی در گرایش بازاریابی و ارایه راه کار در این حوزه
3- ارائه خدمات مشاوره ای و مطالعاتی در زمینه های بازاریابی، به مدیران سازمانهای اقتصادی و اجتماعی
4- پیشرفت در پروسه problem solving and decision making در افراد پس از گذراندن این دوره
سرفصل دوره
- تحقیقات بازاریابی Marketing Research
- مدیریت خدمات Services Management
- مدیریت نام و نشان تجاری Brand management
- مدیریت ارتباط با مشتری CRM
- مدیریت تبلیغات وترویج