گروه آموزشی کادوس ، با توجه به نیاز آموزشی جامعه دانش آموزی ، فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه آموزش دوره های آمادگی کنکور سراسری دانشگاه ها ، در شهرستان رشت ، آغاز نمود.

بهره مندی از وجود اساتید شایسته استان گیلان و سراسر کشور و ارائه بالاترین سطح کیفیت آموزشی و نیز استفاده از تجهیزات آموزشی مناسب ، موجب شد تا زمینه استقبال مخاطبان محترم از سراسر استان فراهم گردد.

باتوسعه خدمات آموزشی و تقاضا برای ارائه خدمات در سایر دوره ها ، گروه آموزشی کادوس در سال 1391 به تاسیس « مؤسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس » اقدام نمود.

 

دوره های آموزشی تخصصی :

با توجه به افزایش تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و تقاضای آنان برای یافتن شغل مناسب در بازار کار، لزوم وجود مراکز آموزشی که با هدف ایجاد مهارت و تخصص به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای بپردازد، موجب شد تا وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، مجوز برگزاری دوره های کوتاه مدت تخصصی را به برخی از مؤسسه های آموزشی ارائه دهد.

اکنون مؤسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس ، افتخار دارد با مجوز رسمی از وزارت علوم ، تحقیقات ، بر اساس سرفصل ها و استانداردهای تعیین شده ، دوره های تخصصی را برگزار نماید.

 

مواد درسی ، طول دوره و گواهینامه :

دوره های آموزشی تخصصی، نوعی دوره آموزشی غیررسمی است که در کنار آموزش های رسمی و مقطع دار، مهارت ها و تخصص های مورد نیاز یک شغل را در سطح آموزش عالی به متقاضی آموزش می دهد، از این رو مواد درسی در این دوره ها، تخصصی است.

حداقل مدت زمان یک دوره 160 ساعت و حداکثر 480 ساعت می باشد که به صورت تمام وقت یا پاره وقت اجرا می شود.

گواهی نامه های پایان این دوره های موسسه علوم فنون کادوس مورد تایید وزارت علوم بوده و امکان ترجمه رسمی توسط قوه قضائیه و تائیدیه وزارت امور خارجه می باشد.

 

 

         

 

 

 

مخاطبان ورود به دوره های تخصصی:

1. فارغ التحصیلان دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی به منظور کسب استانداردهای بالاتر تخصصی و حرفه ای برای رقابت با سایر متقاضیان مشاغل در بازار کار.

2. افراد خود اشتغال ، که مایل به ارتقاء مهارت و تخصص خود می باشند.

3. مدیران ارشد، میانی و کارشناسان در حوزه های مختلف که به دنبال کسب استانداردهای بالاتر حرفه ای و توسعه کمی و کیفی سازمان های خود هستند و می خواهند بینش مدیریتی خود را توسعه دهند.

 

 

خدمات آموزشی مؤسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس:

1. ارائه مشاوره در مراحل مختلف

2. برگزاری دوره های آموزشی تخصصی با مجوز وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

     - مدیریت ارشد کسب و کار MBA 

- دکترای حرفه ای کسب و کار DBA

     - فناوری اطلاعات و ارتباطات (تمامی دوره های کامپیوتر)

     - زبان های خارجه

     - حسابداری

- طراحی دکوراسیون داخلی

- تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی

     - وکالت

     - دوره های آمادگی آزمون

* وکالت

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code