دوره بهینه سازی برای موتورهای جستجو SEO
معرفی دوره SEO و سرفصل های آن
5 سال پیش چاپ

 اینترنت و جستجو در آن جزء واقعیت های اجتناب ناپذیر دنیای مدرن می باشد. مردم این روزها به جای جستجو در صفحات روزنامه ها و یا مجلات در اینترنت به دنبال نیازمندی های خود می گردند. از این رو شرکت های تجاری با درک این واقعیت به دنبال معرفی هرچه بهتر و بهینه تر خود در این دنیای مجازی و پویا هستند.

موتورهای جستجو در این زمینه برای شرکت های تجاری و مطرح کردن آن ها در نظر کاربران اینترنت نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و شرکت های تجاری با رقابت بسیار نزدیک با یکدیگر در تلاش برای بیشتر مطرح کردن خود در اینترنت هستند.

 

در نتیجه موارد مطرح شده زمینه شغلی جدیدی به نام مدیر محتوای وب سایت به وجود آمد تا شرکت ها بتوانند با قدرت بیشتری در بازار اینترنتی خود را مطرح کنند. از جمله وظایف مدیر محتوای وب سایت کنترل محتوای تارنما و به روزسازی هرچه بهتر مطالب باتوجه به استانداردهایSEO می باشد. یک مدیر وب سایت موفق و خبره می داند که برای افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو معتبر از جمله گوگل باید چه مطالبی را و با چه استاندارد و قالبی که از نظر مفاهیم SEO معتبر می باشد، در تارنما قرار دهد.

در استان گیلان به تازگی شغل مدیر محتوای وب سایت مطرح شده است و شرکت های تجاری هر روز نیاز بیشتری به این تخصص نو ظهور پیدا می کنند. از این جهت افراد جویای کار با موقعیت سنجی مناسب می توانند باکسب مهارت در زمینه SEO شانس بالاتری جهت استخدام در شرکت های تجاری داشته باشند. موسسه علوم فنون کادوس با اجرای دوره های کاربردی و به روز SEO جهت آموزش مدیران و افراد علاقه مند به این حوزه فعالیت پیش قدم شده است و تمام سعی این موسسه بر بالا بردن دانش فنی مردیم شریف گیلان می باشد. از مزیت های شرکت در این دوره دریافت مدرک مورد تایید وزارت علوم می باشد که خود بیانگر اعتبار آموزشی بالای این دوره است.

سرفصل های دوره SEO:

فصل اول نحوه کار موتور های جستجو و مفاهیم مربوط به Crawler و Spider
فصل دوم نحوه ارتباط کاربران با موتورهای جستجو
فصل سوم نحوه ارتباط کاربران با موتورهای جستجو
فصل چهارم اصول ابتدایی طراحی و پیاده سازی موتورهای جستجو
فصل پنجم جستجو کلمات کلیدی
فصل ششم اتاثیر کارایی تارنما، محتویات آن و تجربه کاربران بر درجه بندی تارنما
فصل هفتم چگونگی افزایش محبوبیت و لینک های ارتباطی به تارنما
فصل هشتم خدمات و ابزار موتورهای جستجو
فصل نهم اشتباهات و درک ناصحیح از موتورهای جستجو
فصل دهم اندازه گیری و افزایش میزان موفقیت

 

 سرفصل های دوره بهینه سازی موتورهای جستجو SEO



نویسنده: ترابی
به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code