آزمون آزمایشی آیلتس موسسه اموزش عالی ازاد علوم فنون کادوس
آزمون آزمایشی آیلتس
3 سال پیش چاپ

 آزمون آزمایشی آیلتس موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس

آزمون آزمایشی آیلتس که به آن امتحان ماک آیلتس یا پروماک‌ Pro-Mock نیز گفته می‌شود، نمونه‌ای شبیه‌سازی شده ازآزمون آیلتس است که امکان سنجش دقیق نمرات در آزمون استاندارد را بدون پیچیدگی‌های ثبت نام آزمون آیلتس رسمی و با هزینه‌ای بسیار کم فراهم می‌کند.

تمام تلاش دپارتمان آزمون‌های بین المللی موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس بر این است که آزمون‌های آزمایشی آیلتس این مرکز، با در نظر گرفتن تمامی مراحل آزمون اصلی مانند پر کردن پاسخنامه‌ها، دستور العمل‌های روز آزمون، شماره داوطلبی و جزئیات دیگر، برگزار شوند تا داوطلبان درک صحیح و تجربه‌ای واقعی از ازمون ایلتس داشته باشند.

 

 رعایت سطح سختی و نمره‌دهی استاندارد

آزمون ماک آیلتس از نظر سختی، مشابه آزمون اصلی IELTS است. میانگین نمرات دریافتی داوطلبین در این آزمون‌ها در سال‌های اخیر همواره با نمرات‌شان در آزمون اصلی هم‌خوانی داشته است.

اعلام نتایج پس از فقط سه روز کاری

شما به‌سرعت و پس از سه روز کاری می‌توانید نتایج آزمون به همراه کامنت ممتحن را دریافت کنید. نمرات شما در چهار مهارت (ریدینگ، رایتینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ) از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. همچنین می‌توانید با حضور در موسسه  کارنامه ومدرک ایلتس آزمایشی تحلیلی خود را دریافت نمایید.

 

  ارائه کارنامه تحلیلی همراه با فیدبک

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این آزمون ارائه کارنامه‌ای است که نه تنها نمرات مهارت‌ها در آن ذکر شده‌اند بلکه ریز نمراتی که در کارنامه آزمون رسمی قید نمی‌شوند نیز به همراه  پیشنهادهای ممتحن ارائه می‌گردند.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code