شروع ترم جدید از 98.2.25
شروع دوره های زبان فرانسه از ابتدا مکالمه محور و تمرکز بر هر چهار مهارت در بازه زمانی کوتاه و با ارائه گواهینامه از وزارت علوم
سطوح زبان فرانسه:

زبان فرانسه دارای ۶ سطح می باشد: A1 A2 B1 B2 C1 C2
همانطور که می‌دانید ارائه مدرک فرانسه سطح B2 برای مهاجران کبک و همچنین ادامه تحصیل در دانشگاه های فرانسوی زبان الزامی شده است. دانشگاه‌ های فرانسوی زبان برای رشته‌ های مهندسی سطح زبان B2 یا B1 از شما می‌خواهند. برای رشته‌های حقوق و پزشکی سطح زبان بالاتر یعنی C1 و C2 لازم است. در سطح b2 زبان آموز به دانش کامل و جامعی از فرانسه می رسد. می تواند به راحتی صحبت کند، در مورد موضوعی بحث کند و استدلال و برهان بیاورد، صحبت های پیجیده را متوجه شود، اکثر اخبار تلویزیون و برنامه های معمول را متوجه شود، بتوانید گزارش و یا مقاله ای را بنویسد، از یک فیلم زبان فرانسه قسمت اعظم فیلم را متوجه شود و….
  باید بدانید بیش از ۲۷۰ میلیون نفر در سراسر دنیا به زبان فرانسوی صحبت می کنند و در حدود ۳۰ کشور، فرانسوی زبان رسمی و قانونی این کشورهاست. زبان فرانسوی همچنین زبان دیپلماسی است و در سازمان ملل، یکی از زبانهای رسمی و دفتری مهم است.

مدارک رسمی زبان فرانسه شامل DILF,DALF,DELF,TEF,TCF,DCL می باشند که مدارک DALF,DILF وDELF دیپلم رسمی فرانسه هستند و اعتبارشان دائمی و مختص غیر فرانسویان است و برای تحصیل در بعضی از دانشگاه های فرانسه نیز الزامی هستند و شامل:

  1. Le Diplôme Initial de Langue Française) DILF) دیپلم اولیه زبان فرانسه است که با سطح A1 شروع می شود و بعنوان اولین قدم برای دریافت مدرک DELF و DALF شناخته میشود و فقط در فرانسه ارائه می شود که شامل چهار مهارت گوش دادن، درک خواندن، صحبت کردن و نوشتن است.
  2. Le Diplôme d’Etudes en Langue Française) DELF)دیپلم مطالعات زبان فرانسه است که علاوه بر فرانسه در سایر کشورها نیز تدریس می شود و شامل:

 

  • Le Diplôme Approfondi de Langue Française) DALF) دیپلم پیشرفته زبان فرانسه است که در سایر کشورها نیز تدریس می شود و شامل دو دیپلم c1 و c2 می باشد.
  • Le Diplome de competences en Langue) DCL) دیپلم زبان برای برآوردن نیازهای حرفه ای بزرگسالان است که توسط وزارت آموزش فرانسه ارائه شده و شامل دو نسخه DCL FLE (برای مکالمات روزمره و از سطح A2 تا C1) و DCL FP (برای کسب و کار و مشاغل و سطح زبان A1 تا A2) می باشد.
  • Le Test de connaissance du français) TCF) برای کلیه غیر فرانسوی زبانان است و شامل سه آزمون اجباری درک شنوایی، تسلط بر ساختارهای زبان و درک خواندن است و این امکان را به زبان آموز می دهد تا دانش لازم در زمینه های زندگی اجتماعی، گردشگری، کار یا تحصیل را داشته باشد.
  • Test d’Evaluation de Français) TEF)

 جلسه معارفه و مشاوره تخصصی رایگان می باشد .

 

 

درباره_استاد: دانش آموخته رشته زبان فرانسه و دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه  تهران - با بیش از شانزده  سال سابقه تدریس و امار قبولی بالا در کوتاه ترین بازه زمانی

اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی  و ثبت‌نام:33362501 داخلی 13

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code