اظهار نظر افراد غیر متخصص و تبلیغات واهی، از جمله: دوره‌های تضمینی، کارگاه‌های قانون خوانی، آزمونهای سطح سنجی رایگان و بسته تضمینی و ... داوطلبان را از کسب موفقیت باز می‌دارد. این امر ناپسند موجب می‌گردد تا عده‌ای از افراد، بجای تلاش مضاعف و با پندار واهی، در پی کسب موفقیت آنی باشند.


مشاوره‌های آموزشی جهت موفقیت در آزمون کارآموزی وکالت موسسه دادآفرین در چند بخش ارائه می‌گردد، مشاوره‌های آموزشی حین کلاس‌ها ویژه دانش‌پذیران موسسه، مشاوره حین آزمون ویژه شرکت کنندگان در آزمون‌های آزمایشی، مشاوره های خصوصی با رتبه‌های برتر جهت عارضه یابی آموزشی و در نهایت مشاوره های گروهی رایگان وکالت.

 

مشاوره های گروهی رایگان وکالت

دانش‌آموختگان حقوق جهت شرکت در آزمون‌های حقوقی با انبوهی از کتب، جزوات و منابع متعدد روبرو هستند و غالباً نمی‌دانند که برای توفیق در آزمون‌های ورودی کدام منابع را و به چه نحو باید مطالعه نمایند. این سردرگمی در انتخاب منابع پس از برگزاری جلسات مشاوره‌ی رایگان در موسسه با هدف رفع نگرانی و آموزش داوطلبان آزمون‌های مختلف برطرف می‌گردد. موسسه دادآفرین به پشتوانه بنیه علمی بسیار خوبی که در گذر سال‌ها در این مجموعه ایجاد گردیده است و با هدف موفقیت هر چه بیشتر دانشجویان، این امکان را برای دانش‌آموختگان سراسر کشور فراهم نموده است تا ضمن ارائه‌ی مشاوره رایگان به صورت حضوری از نحوه مطالعه، برنامه‌ریزی و آمادگی جهت شرکت در آزمون وکالت با استفاده از تجارب رتبه‌های برتر فرا گیرند.

 
به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code