در صورتیکه شما از فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق هستید و قصد ورود به عرصه وکالت را دارید؛ می‌بایست در آزمون ورودی کانون وکلای دادگستری که به موجب قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری مصوب 1376 شرکت نموده تا با موفقیت در این آزمون، به عنوان کارآموز وکالت به جمع شاغلین به این حرفه افزوده شوید و یا در صورتیکه در نظر دارید در مقاطع بالاتر آموزشی به ادامه تحصیل بپردازید می‌بایست با توجه به اقبال عمومی در خصوص ادامه تحصیل فی ما بین فارغ‌التحصیلان رشته حقوق یا فقه و مبانی از آمادگی خاصی برخوردار باشید.
برای رسیدن به هریک ازدو منظور فوق، می‌بایست آزمون ویژه‌ای را پشت سر گذاشت. موفقیت دراین آزمون‌ها مستلزم برخورداری از مهارت های ویژه‌ای می باشد که در دانشکده‌های حقوق این مهارت ها کمتر به دانشجویان تعلیم داده می‌شود لذا موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس همکار رسمی موسسه دادآفرین به منظور خدمت به جامعه‌ی حقوقی کشور، دوره‌های آموزشی منحصر به فردی را با استفاده از اساتید مطرح حقوق کشور برگزار و به صورت مستمر با توجه به تغییرات ایجاد شده در قوانین و آراء مرتبط، مطالب مربوط به حوزه‌های مختلف آموزشی را به روز نموده و ارائه می‌نماید.
دوره‌های آموزشی مربوط به آزمون کارآموزی وکالت هر ساله به طور معمول از دی ماه ثبت نام و برگزار می‌گردد و ساعات تدریس با توجه به نیاز هر درس در هر سال تنظیم و معرفی می‌گردد؛ طول دوره آموزشی برای آزمون سال 1395 بیش از 570 ساعت پیش‌بینی شده که در یک دوره زمانی مشخصی به دانشجویان تدریس می‌گردد. همچنین به منظور ارزیابی علمی دانشجویان در کلاس‌ها به صلاحدید استاد هر درس ، آزمون‌هایی با عنوان آزمون حین آموزش برگزار ‌که سبب یافتن نقاط ضعف عمومی و ترمیم علمی دوره‌های آموزشی می‌گردد.
 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code