آزمون وکالت در سال‌های اخیر، با توجه به افزایش تعداد متقاضیان و نیز کاهش ظرفیت پذیرش از پیچیدگی‌های متعددی برخوردار است؛ از جمله خارج شدن سوالات از الگوهای رایج طراحی، دشواری سطح سوالات، انبوه منابع و پراکندگی آنها، از سوی دیگر تبلیغات واهی نظیر کلاس‌های تضمینی، آزمون‌های سطح‌سنجی رایگان، بسته‌های موفقیت و غیره موجب می‌شود تا داوطلب از مسیر موفقیت خارج گردد.
لذا گروه علمی دادآفرین با تکیه بر تجربه خود و همراهی پذیرفته شدگان برتر آزمون‌های حقوقی گذشته کشور، جهت نیل به موفقیت داوطلبانی که شاید امکان دسترسی به خدمات آموزشی موسسه را ندارند، قصد برگزاری سه مرحله آزمون رایگان تحت عنوان گام نخست به شیوۀ دادآفرین را دارد.
در این طرح مؤسسه مشاهیر مهر دادآفرین برخلاف سایر مؤسسات قصد استفاده از اطلاعات شرکت کنندگان را جهت استفاده تبلیغاتی در اعلام نتایج آزمون 95 به هیچ عنوان ندارد. هدف از این طرح صرفاً ارائه خدمات علمی و توسعه آموزش در سطح کشور می‌باشد.

این طرح در حقیقت پیش‌نیازی برای شروع ماراتن آزمون وکالت می‌باشد. همان طور که می‌دانیم کلیدی‌ترین گام هر داوطلب شناخت صحیح از روند آمادگی برای این آزمون بوده و یکی از اساسی‌ترین ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت در این آزمون، شرکت در آزمون‌های آزمایشی است تا دانشجو بتواند به ارزیابی جایگاه علمی، فهم دقیقی از نقاط قوت و ضعف خود، آشنایی با چگونگی پاسخ به سؤالات، مدیریت زمان و... دست یابد. امید است با اجرای این طرح بتوانیم خدمتی هر چند کوچک به جامعه حقوقی میهن اسلامی ارائه نماییم.

جهت ثبت نام در طرح گام نخست وکالت کافیست از تاریخ 20 آذرماه سال 1396 به نشانی رشت میدان گاز - ابتدای پل روگذر از سمت میدان مصلی موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس همکار استانی  موسسه مشاهیر مهر دادآفرین مراجعه فرمایید. همراه داشتن کارت ملی الزامیست.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code