هدف دوره

هدف دوره MBA در سطح تخصصی (گرایش بازاریابی) آشنا کردن افراد شرکت کننده با ابزارها و روش های تجزیه و تحلیل تخصصی  مسایل کسب و کار در گرایش بازاریابی است. این گرایش به عنوان ابزاری قدرتمند

مهارت های زیر را در شرکت کنندگان ارتقا می دهد:

1-ارتقای مهارتهای بازار یابی مدیران

2-آشنایی با آخرین نتایج تحقیقاتی روز دنیا در حوزه بازاریابی

3-داشتن امکان عملی برای تجربه دانسته هایشان در دنیای واقعی وcase study  های موجود در ایران و جهان

 

 

تواناییهای مورد انتظار دانشپذیران دوره

1- طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل سازمان پس از کسب تجارب عملی در مدیریت به طور ویژه در حوزه بازاریابی و فروش

2- به دست آوردن دید تخصصی در گرایش بازاریابی و ارایه راه کار در این حوزه

3- ارائه خدمات مشاوره ای و مطالعاتی در زمینه های بازاریابی، به مدیران سازمانهای اقتصادی و اجتماعی

4- پیشرفت در پروسه  problem solving and decision making در افراد پس از گذراندن این دوره

 

 

سرفصل دوره

  • تحقیقات بازاریابی Marketing Research
  • مدیریت خدمات Services Management
  • مدیریت نام و نشان تجاری Brand management
  • مدیریت ارتباط با مشتری CRM
  • مدیریت تبلیغات وترویج
به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code