منابع دوره های ترمیک زبان

New Headway

 

 این مجموعه شامل یک کتاب دانشجو و یک کتاب تکلیف منزل است. این کتاب به چند دلیل انتخاب شده است. در درجه اول، کتاب Headway یکی از موفق ترین کتب آموزش زبان در دنیا بوده است. به علاوه بخش Listening کتاب به گویش بریتانیایی (British) میباشد که با امتحان IELTS همخوانی دارد. در پایان تغییرات اندکی در این کتاب توسط نویسندگان آن ایجاد شده است که آن را با فرهنگ کشور ما سازگارتر میکند.

 
Oxford Word Skill

در کنار منابع اصلی آموزشی و کتب داستان ، کتاب های Oxford Word Skills برای آموزش موثرتر لغات و برخی نکات مهم در یادگیری زبان ، آموزش داده می شوند. این کتاب ها در چهار سطح زبان آموزشی و در 14 ترم، آموزش داده می شوند.

 

منابع زبان آلمانی

امروزه سری کتاب‌های آلمانی Studio d در اکثر موسسات معتبر دنیا برای یادگیری زبان آلمانی به عنوان یک زبان خارجی استفاده می‌شود. این کتاب 3 جلد است. کتاب Studio d A1 و Studio d A2 شامل 12 فصل است و کتاب Studio d B1 شامل 10 فصل می‌باشد که به ترتیب برای سطوح مبتدی، متوسطه و پیشرفته است. بعد از اتمام هر کتاب می‌توان با شرکت در امتحان سفارت آلمان و یا اتریش مدرکی بین المللی برحسب نیاز (اقامتی و یا تحصیلی و غیره) گرفت که البته هر کدام از این مدارک برای یک کار مشخص است.

اول هر فصل از کتاب‌ آلمانی Studio d توضیح مختصری راجع به مطالب آن فصل آمده است. بعد از هر فصل هم در خود کتاب و هم در کتاب کار (work book) تمرین‌های آن بخش گذاشته شده است. این تمرین‌ها شامل گرامر، لغت و قسمت های شنیداری است. هر فصل یک موضوع فرهنگی درباره آلمان را نیز مطرح می‌کند و این قسمت برای افرادی که قصد آشنایی با آلمان را دارند مفید خواهد بود. Start Deutsch A1 و Start Duetsch A2 و ZD نام امتحان هایی است که به ترتیب بعد از سطوح A2، A1 و B1 گرفته می‌شود.

منابع زبان ایتالیایی

Espresso نوشته ی Maria bali وLociano ziglho می باشد که در سال2002 توسط انتشارات Alma edizione  فلورانس ،جهت تدریس به غیر ایتالیایی زبان ها منتشر شده است .

این کتاب 3جلدی به همراه Audio cd جهت افزایش قدرت درک مطلب شنیداری دانشجو می باشد.


هر کتاب شامل 10 فصل می باشد و در هر فصل از کتاب دانش اموز شامل تزییات مربوطه فرهنگ لغت وبخشی گرامر می باشد دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون سفارت کشور ایتالیا و اخذ اقامت تحصیلی در این کشور را دارند ،درصورت تمایل می توانند در دوره آمادگی این امتحان که در موسسه آموزش عالی آزاد کادوس گیلان برگزار می شوند شرکت کنند و مدرک مورد تایید وزارت علوم را دریافت نمایند.

منابع زبان ترکی استانبولی

        

 

کتاب HITIT معتبرترین کتاب آموزشی زبان ترکی استانبولی بوده و تنها کتاب آموزشی ترکی استانبولی است

که از نظر آموزشی مطابق استاندارد آموزشی اروپا تهیه شده است.


منابع زبان اسپانیایی

      

 مجموعه کتاب Sueña ، جدیدترین متد آموزشی حاصل تلاش زبانشناسان و مدرسین زبان اسپانیایی دردانشـگاه Alcalá  می‌باشد. این کتاب از سطح مبتدی تا سطح پیشـرفته در 4 جلد به همراه CD طراحـی شـده است. همچنین مجموعه کتابـهای    Sueña  مطابق با استانـداردهای بین المللـی  موسسه سـروانتس اسپانیا ومتناسـب با نیاز زبـان آمـوزان مختلف طراحی و برنامه ریزی شده است.

منابع زبان فرانسه

کتاب CONEXION  یکی از متد های آموزش زبان فرانسه است . این کتاب بیشتر بر روی مکالمه متمرکز شده است .

کتاب کنکسیون 1 شما را تا سطح  A2می رساند .

کتاب کنکسیون 2 شما را تا سطح B1 می رساند .

کتاب کنکسیون 3 شما را تا سطح B2 می رساند .

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code