ABAQUS
مزایای نرم افزار ABAQUS 31 فروردین 96
یکی از پرکاربردترین نرم ­افزارها در زمینه انجام آنالیزهای اجزای محدود، نرم­افزار ABAQUS است. این نرم افزار در سال 1978 توسطPaul Sorensen ، Bengt Karlsson وDavid Hibbittایجاد شد؛ در ابتدا برای کاربرد در انرژی هسته ای و مهندسی حفاری طراحی شده بود چرا که مهندسین در این شاخه ها به ابزاری برای ...

safe
مزایای نرم افزار SAFE 31 فروردین 96
معرفی نرم افزار Safe این برنامه که مخصوص طراحی انواع دال ها می باشد توسط شرکت سی اس آی وابسته به دانشگاه برکلی در کالیفرنیای جنوبی به منظور طراحی دال های بتنی ساخته شده است.
این نرم افزار دارای محیط گرافیکی قدرتمندی است که تمامی ...

sap2000
نرم افزار sap2000 30 فروردین 96
معرفی نرم افزار Sap این نرم‌افزار در حدود سی سال است که در طراحی و آنالیز سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دانشجویان و مهندسان عمران و رشته‌های وابسته، حداقل یک بار با این نرم‌افزار سر و کار داشته‌اند.
این نرم‌افزار تمامی نیازهای لازم برای طراح ...

revit
مزایای نرم افزار revit 30 فروردین 96
Revit Architecture :   نرم افزار Revit Architecture ، یک نرم افزار ترسیم و طراحی نقشه های معماری و ساختمانی است . که سیستم ترسیم در آن به صورت مدلسازی همزمان 2 بعدی و 3 بعدی به صورت هوشمند است (Building Information Modeling).
این نرم ...

3dsmax
مزایای نرم افزار تری دی مکس 30 فروردین 96
اگر شما ذوق هنری مثل نقاشی کردن یا تخیل قوی دارید ، نرم افزار های سه بعدی از جمله تری دی مکس این اجازه را به شما می دهد تا به ذهنیت و ایده خود عینیت ببخشید. برای مثال امروزه هنر نقاشی جنبه دیگری به ...

مهارت های پایه 11 اسفند 95
مهارت های پایه شامل : * کاربری کامپیوتر (ICDL) ICDL یا همان  intenational computer driving licence دوره بین المللی کاربردی کامپیوتر می باشد . هدف از این دوره ارتقای سطح توانایی افراد درحوزه IT می باشد.  
ICDL شامل مهارت های هفت گانه:  (IT) آشنائی با مفاهیم پایه ...