آینده خود را در خانه مدیریت کادوس شکل دهید

خانه مدیریت کادوس با ارائه دوره یک ساله MBA در صدد آموزش مدیرانی با قدرت بالای تصمیم گیری درچالش های دنیای واقعی تجارت است. 

افراد با استعدادها، مهارت ها، توانایی ها، باورها، و زمینه های شغلی متفاوت گرد هم می آیند تا با یک تغییر شگرف در دنیای شخصی و حرفه ای شان، آماده حضور در فعالیت های عملیاتی در کشور شوند، تا گامی در جهت اعتلای فرهنگ مدیریتی کشور برداشته شود.

 

در خانه مدیریت کادوس شما هر روز با این سوال روبرو خواهید شد:

امروز چه کاری انجام خواهم داد. امروز چه تفاوتی در زندگی و کارم ایجاد خواهم کرد.

زیرا تیم MBA کادوس باور دارد این پرسش ساده، راه رسیدن به سوالی والاتر است :

شما چه تفاوتی در دنیا ایجاد خواهید کرد. شما چه فعالیت متفاوتی انجام خواهید داد تا محیط بهتری برای زندگی کردن برای خودتان و دیگران در این جهان به وجود آورید.

 

آنچه که تیم MBA  کادوس را متفاوت میکند

تیم مدیریت کادوس با افتخار دوره های MBA خود را برای اولین بار در سطح استان گیلان ارایه می دهد. این تیم باور دارد که تنها با ترکیب روش های علمی دانشگاهی با مهارت های عملی مدیریتی است که می توان افرادی با توانایی بالا در زمینه حل مشکلات و تصمیم گیری های  مدیریتی به جامعه تحویل داد. این افراد در هر حرفه و شغلی که باشند، در هر رشته ای که تحصیل کرده باشند، بعد از گذراندن این دوره ها ، به طور یقین عملکرد بهتری در زمینه شغلی خود خواهند داشت.

 

1. بالا بردن اعتماد به نفس افراد

کمک به دانشجویان به منظور بالا بردن اعتماد به نفس از طریق کار بر روی مهارت ها، و نقاط قدرت شخصی و شغلی انها. یافتن نقاط ضعف افراد و کمک برای برطرف کردن این ضعف ها از دیگر استراتژی های متمایز کننده برنامه MBA کادوس است.

 

2. تجربه های عملی

بالا بردن توان رهبری و مدیریت افراد از طریق کار بر روی case studyهای و چالش های دنیای واقعی از موارد بسیار مهم در استراتژی آموزشی تیم MBA  کادوس است که بر اساس استاندارد های جهانی آن تدوین شده است.

 

 

3.ساعت درسی انعطاف پذیر

از انجا که بیشتر مخاطبین این دوره افراد شاغل هستند، ساعات درسی این موسسه برای رفاه حال این افراد تنظیم شده است به طوری که خخللی در برنامه کاری آنان ایجاد نشود.

 

4.تیم آموزشی مجرب

استفاده از اساتید برتر و باسابقه در ام بی ای که نه تنها توان مدیریتی افراد را تقویت می کنند بلکه از طریق روانشناسی شخصیتی، ویژگی های رفتاری آنها را نیز پیشرفت می دهند.

 

5. توانایی کار تیمی Team Work

نیاز کشوربه افرادی با توانایی کار تیمی ، قابلیت انعطاف پذیری در کار گروهی ،و تحمل پذیری در برابر انتقاد دیگران در زمان حساس کنونی غیرقابل انکار است.

تیم MBA  کادوس به خوبی این نیاز را درک کرده و دیگر استراتژی متمایز کننده خود را بر آموزش کار تیمی به معنای واقعی آن نهاده است.

 

در حالی که برنامه های آموزشی دانشگاهی بیشتر بر مسایل اکادمیک استوار است و به دلیل کمبود زمان برای هر واحد درسی، واحدهای عملی ارایه شده توانایی پاسخ به نیاز افراد را ندارند، دوره های MBA  کادوس بر اساس پر کردن این خلا در جامعه مدیریتی کشور تدوین شده است. بعد از گذراندن دوره های MBA  کادوس، افراد شرکت کننده به ابزاری مجهز خواهند شد که توانایی و تحمل انان در برابر دیگر افراد چه در محیط کار و چه در زندگی روزمزه را افزایش خواهد داد.

 

6.ایجاد خلاقیت

تیم آموزش حرفه ای در کنار برنامه آموزشی استاندادرد منجر به شکوفایی ذهنی افراد می شود. این شکوفایی زمینه ایجاد خلاقیت ذهنی در زندگی حرفه ای و شخصی را ایجاد می کند. این امر از دیگر موارد مهم و متمایز کننده تیم MBA  کادوس است.

تیم MBA کادوس بر اساس تحقیقات انجام شده در سطح استان و با توجه به سرفصل MBA در مدرسه های معتبر جهان برنامه آموزشی دوره های MBA را تدوین نموده است

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code