دوره های بحث آزاد Free Discussion

موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس برای ارتقای هرچه بیشتر دانشجویان زبان دوره های بحث آزاد Free Discussion را برگزار می نماید. دوره های بحث آزاد به صورت فشرده می توانند بازدهی چندین برابری کلاس های عادی را از نظر بهبود مهارت Speaking و هم چنین توانایی برقرای ارتباط با افراد دیگر حاصل نمایند. از فواید دوره های بحث آزاد زبان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1.بهبود باور نکردنی مهارت speaking
2.افزایش شرکت دانشجویان در بحث ها و فعالیت های کلاس
3.قرارگیری هر چه بیشتر دانشجویان در فضای واقعی زبان و استفاده هر جه بیشتر از زبان
4.کلاسهای free discussion در رشته های زبان انگلیسی و زبان آلمانی برگزار می شود .
5.متقاضیان این دوره می توانند پس از اتمام هر دوره جهت تقویت دانش زبانی و مرور اطلاعات خود، در کلاس های مذکور شرکت نمایند. 
6.فراهم کردن بستری مناسب برای زبان آموز است تا آموخته های خود را در محیطی شبیه سازی شده بکار برده و میزان پیشرفت خود را در زمینه شیوایی گفتار ارزیابی نماید . 
7.زبان آموز در کلاس های بحث آزاد علاوه بر یادگیری اصطلاحات عامیانه انگلیسی ، فرصتی برای بهبود تلفظ انگلیسی و تقویت لهجه خواهند داشت .

 

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی در این زمینه همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21 به ساختمان مرکزی موسسه واقع در میدان گاز - ابتدای پل روگذر (از سمت میدان مصلی) مراجعه یا با شماره 33362501  تماس حاصل نمایند.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code