لهجه شیرین و موسیقیایی زبان روسی علاقه مندان زیادی را برای یادگیری این زبان جذب نموده است.   تحصیل در کشور های روسی زبان رو به دلیل زبان روسی از دست ندهید. از اونجایی که برای تحصیل در رشته ی هوافضا در آمریکا مشکلات زیادی در رابطه با اخذ ویزا هست کشور های روس زبان یکی از بهترین موقعیت ها برای این رشته هستند. برای رشته های پزشکی و دندانپزشکی نیز به دلیل پایین بودن هزینه ها کشور های روسی زبان از بهترین انتخاب ها هستند. برای افرادی که مدرک پیش دانشگاهی نیز ندارند کشور های روس زبان یکی از معقول ترین انتخاب ها می باشند. این ها از جمله دلایل است که موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس را بر آن داشت تا با اساتیدی مجرب و برنامه ریزی دقیق اقدام به برگزاری دوره های زبان روسی نماید .

موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس دوره پادفک زبان روسی را برگزار می کند و به دانشپذیرفتگان مدرک مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارائه می دهد .این مدرک که در ایران با نام "گواهینامه پایان دوره آموزش عالی آزاد پادفک" است در کشورهای روسی زبان به ویژه اکراین دارای اعتبار بوده و داوطلبان تحصیل در دانشگاه های این کشور نیازی به گذراندن دوره یکساله پادفک " پادگاتاویتلنوم فکولتیت" را نخواهند داشت.

از مزایای گذراندن این دوره در موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس   این است که در کنار خانواده خود و با صرف هزینه ای به مراتب کمتر می توانید این دوره را بگذرانید و مستقیما وارد دانشگاه در رشته دلخواه خودتان در اکراین شوید.

گواهینامه آموزش عالی آزاد دارای اعتبار در داخل و خارج کشور است چرا که دوره ها با تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می گردد و این گواهینامه ها مورد تائید این وزارت خانه قرار دارد.

 

برگزاری دوره آموزشی زبان روسی در موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس

زبان روسی در گروه زبان های تصریفی قرار می گیرد یادگیری این زبان صرفاً با شنیدن یا آموزش غیرآکادمیک بسیار سخت می شود اما مدرس زبان چنان چه به منطق آموزش این زبان تسلط داشته باشد یادگیری روسی ازهر زبان دیگری ساده ترمی شود به شرط آنکه مدرس این زبان دانش آموخته رشته زبان روسی در سطح عالی باشد و بتواند نکات دستوری بسیار مهم را به خوبی برای زبان آموز توضیح دهد بنابراین صادقانه توصیه می گردد که از یادگیری این زبان با کسانی که صرفاً زبان مادری آنها روسی است و یا زبان روسی را به صورت غیرآکادمیک فقط می توانند صحبت نمایند جداً خودداری نمایید، چرا که به طور مثال هر فارسی زبانی می تواند معلم زبان فارسی برای چینی زبانان باشد؟ 

آمارها نشان می دهد که کسانی که با سطح معلومات بالا برای تحصیل در دانشگاه های روسی زبان اقدام نموده اند درصد بسیار بالایی به علت اینکه هرگز موفق نشدند در دوره های زبان دانشگاه مربوطه زبان روسی یاد بگیرند از تحصیل باز مانده اند اما کادر آموزش زبان روسی آموزشگاه کادوس گیلان باعلم به این موضوع و با بررسی های بسیار زیاد و طولانی این مشکل را برای همیشه حل نموده است .

لذا دانستن زبان روسی برای افرادی که قصد امور بازرگانی, فرهنگی یا تحصیلات دانشگاهی در این کشورها را دارند امری الزامی بوده, مخصوصا" که بدانیم در این کشورها زبان انگلیسی بسیار ضعیف و تقریبا" در حد صفر است .

هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی زبان روسی برای فعالیت تجار و بازرگانان استان به ویژه در کشور همسایه روسیه همچنین تحصیل دانشجویان رشته های مختلف در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور روسیه و سایر کشورهای همجوار امری ضروری است از این رو موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس  با بهره ‏گیری از اساتید توانا و متعهد توانسته است فضایی کاملاً آکادمیک و جدی برای یادگیری زبان  روسی فراهم آورد.

این کلاسهای آموزشی در راستای افزایش آگاهی بازرگانان، تولید کنندگان و دست اندرکاران حوزه اقتصادی است این موسسه دارای مجوز اعطای گواهینامه دانشگاهی  در پایان دوره  به افراد می باشد. آموزش زبان روسی برای تجار و بازرگانان مفید و کمک شایانی در روابط بهتر اقتصاد 2 کشور خواهد کرد. تلاش می‌کنیم تا بازرگانان ایرانی بدون مترجم با تجار روسی ارتباط برقرار کنند که این امر در توسعه روابط اقتصادی 2 کشور ایران و روسیه بسیار نقش مهمی دارد

کلیه کشورهای استقلال یافته شوروی سابق شامل: روسیه فدرال. اوکراین. روسیه سفید. قزاقستان. قرقیزستان . ترکمنستان. گرجستان . 

سطح های آزمون بین المللی زبان روسی

محتوای آزمون

آزمون هر سطح طی 2 روز و 5 قسمت است: در روز اول سه قسمت لغات ، گرامر و درک مطلب (خواندن) و در روز دوم نوشتن و صحبت کردن

مراکز آزمون

آزمون در مراکز دانشگاهی در سطح اروپا و روسیه برگزار می شود

مقایسه سطح های آزمون بین المللی زبان روسی با آزمون ها مشابه زبان های دیگر

آزمون بین المللی زبان روسی ТРКИ

سطح ALTE

سطح CEFR

آزمون ESOL

آزمون آیلتس

TOEIC

تافل

سطح 4

Level 5

C2

CPE

7.5+

-

-

سطح 3

Level 4

C1

CAE

6.5-7

950+

270+

سطح 2

Level 3

B2

FCE

5-6

785-949

227-269

سطح یک

Level 2

B1

PET

3.5-4.5

550-784

163-226

پایه

Level 1

A2

KET

3

225-549

96-162

مقدماتی

Breakthrough

A1

-

1-2

120-224

-

 

ارمنستان . ازبکستان . آذربایجان . تاجیکستان . استونی . لاتوی و لیتوانی ... همگی دارای زبان ملی و رسمی روسی می باشند

 

 

 

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی در این زمینه هـــمه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21 به ساختمان مرکزی موسسه واقع در میدان گاز - ابتدای پل روگذر (از سمت میدان مصلی) مراجعه یا با شماره 33362501 تماس حاصل نمایند.

 



به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code