Pre- IELST

Pre-IELTS از جمله دوره‌های خاص و کاربردی است که توسط تیم علمی دپارتمان IELTS علوم فنون کادوس با نگاهی کاملاً اصولی به آزمون IELTS در چهار ترم به همراه منابع کامل و جامع طراحی شده که در آن بر موضوعات اولیه، مطالب بنیادین و در عین حال حائز اهمیت که هر زبان‌آموز قبل از شرکت در IELTS می‌بایست بداند، تأکید دارد.

برای آن دسته از فراگیرانی که قصد شرکت در دوره IELTS را دارند توصیه‌ی اکید می‌گردد که با شرکت در دوره‌های Pre-IELTS با تکنیک‌ها و مبانی اولیه‌ی تست‌زنی آشنا شده و با تقویت نقاط ضعف خود در چهار مهارت اصلی آمادگی خود را برای شرکت در دوره‌ی IELTS افزایش دهند. در Pre-IELTS شما با چهار مهارت آشنا می‌شوید و نیز مجموعه‌ای از واژگان و ساخت‌های دستوریِ مورد نیاز را که هر زبان‌آموز می‌بایست پیش از شرکت در آزمون بداند فرا می‌گیرید.

 

IELTS

در دوره‌ IELTS علوم فنون کادوس، مهارت‌ها به صورت کاملاً تخصصی توسط اساتید مجرب و برجسته‌ی کادوس گیلان تدریس شده و کلیه‌ی فنون و تکنیک‌های تست زنی آموزش داده می‌شود. با برگزاری جلسات تست‌زنی و شبیه‌سازی آزمون توسط تیم علمی از ترس و اضطراب ناشی از آزمون اصلی کاسته می‌گردد .

طی برگزاری هر دوره آزمون‌های منظم آزمایشی برگزارشده و به داوطلبین کارنامه ارائه می‌گردد.
دوره‌های IELTS بنا به حساسیتی که دارد و نیز فرصت اندک داوطلبین، به صورت فشرده برگزار می‌شود.
متقاضیان شرکت در این دوره‌ها بنا به نمره‌‌ای که در این آزمون نیاز دارند، جهت شرکت می‌بایست پیش‌تر در آزمون تعیین سطح شرکت فرمایند. به شما توصیه می‌شود پیش از شرکت در این دوره‌ها از مشاوره‌ی مشاورین مجرب کادوس گیلان بهره‌مند شوید و حتماً راجع به نمره‌ای که در IELTS نیاز دارید آنها را در جریان قرار دهید.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code