اهمیت و ضرورت کار جمعی را می توان از جوانب گوناگون مورد توجه و بررسی قرار داد؛ با انجام برخی کارها به صورت فردی، رسیدن به نتیجه مطلوب امکان پذیر نیست و جهت نیل به هدف، لازم است تا مقدمات و طیِ مسیرِ درست، به صورت گروهی انجام پذیرد. هر چند امکان انجام کار به صورت فردی وجود دارد، اما مستلزم تحمل هزینه فراوان، از دست دادن زمان مناسب و خستگی زودرس بوده و از نظرکیفیت اجرا نیز قابل مقایسه با صورت جمعیِ آن نیست. گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، دانش پذیرانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، هریک با در نظر گرفتن توانایی های مختلف خود، سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها غیرعقلایی بوده و منطقی نیست. به همین منظور کلینیک مشاوره درسی و پشتیبانی آموزشی موسسه، براساس تلاش و تجربه بیش از ده ساله خود و به منظور ایجاد تحولی مثبت در میان متقاضیان آزمون‌های حقوقی شروع به کار تخصصی نموده و خدمات ذیل را با استفاده از نخبگان آزمون‌های کارشناسی ارشد حقوق، رتبه ها و پذیرفته شدگان آزمون کانون های وکلای دادگستری، خبرگان و کارشناسان آموزشی و با تجربه‌ترین اساتید کشور ، ارائه می‌نماید.

حجم کثیر منابع و اظهارنظر افراد غیرمتخصص و تبلیغات واهی ، از جمله : دوره های تضمینی ، کارگاه های قانون خوانی ،آزمون های سطح سنجی رایگان و بسته تضمینی و ... داوطلبان را از کسب موفقیت باز می دارد. این امر ناپسند موجب می شود تا عده ای از افراد به جای تلاش مضاعف و با پندار واهی ، در پی کسب موفقیت آنی باشند، از این رو موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس همکار رسمی موسسه دادافرین تهران جهت افزایش توانایی متقاضیان با بهره گیری از رتبه های برتر آزمون های حقوقی کشور و با هدف موفقیت هرچه بیشتر دانشجویان ، این امکان را برای دانش آموختگان حقوق سراسر کشور فراهم نموده است تا ضمن پشتیبانی و مشاوره به صورت حضوری و مستمر از سوی مشاوران ، نحوه مطالعه ، برنامه ریزی و آمادگی جهت شرکت در آزمون های حقوقی آزمون کارآموزی وکالت را با استفاده از تجارب رتبه های برتر فراگیرند.

 


مشاهیر مهر دادآفرین؛ ارائه دهنده جامع‌ترین خدمات در حوزه آزمون‌های حقوقی با بکارگیری بزرگترین گروه آموزش، مشاوره و پشتیبانی در ایران
به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code