آموزش زبان اسپانیایی با استانداردهای موسسه سروانتس اسپانیا

مدرک معتبر بین المللی DELE  جهت اخذ پذیرش دانشگاهها ، کار و اقامت در کشورهای اسپانیایی زبان از مدراک الزامی به شمار می آید . با توجه به این که طی چند سال اخیر آزمون های DELE  در ایران نیز برگزار می شوند، این موسسه  تصمیم گرفته است تا دوره های فشرده و نیمه فشرده ای را  برای آمادگی متقاضیان شرکت در این آزمونها برگزار کند.

دومین زبان بین‌المللی و پرگویشورِ دنیا را با اساتید مجرب و مسلط به زبان اسپانیولی در موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس بیاموزید!

موسسه آموزش عالی علوم فنون کادوس ارائه دهنده خدمات ترجمه و آموزش زبان اسپانیایی به شرکت ها وسازمانهای خصوصی و دولتی  ( برای اعزام به کشورهای آمریکای لاتین به ویژه ونزوئلا) وعلاقه مندان ادامه تحصیل در دانشگاههای اسپانیا، مکزیک،آرژانتین و ... 

سیستم های آموزش زبان اسپانیایی در موسسه آموزش عالی علوم فنون کادوس مطابق استانداردهای بین المللی موسسه سروانتس اسپانیا درشش سطح A1،A2،B1،B2،C1،C2 و مطابق با نیاز زبان آموزان مختلف طراحی و برنامه ریزی دقیق شده است.

درکنار متد اصلی کتب کمک آموزشی ، فیلم های آموزشی و کتاب های داستان نیز ارائه می شود تا زبان آموزان به سطح زبانی لازم برای برقراری ارتباط در کشورهای اسپانیایی زبان دست یابند و بتوانند درآزمون های DELE که از طرف سفارت اسپانیا برگزار می گردد شرکت نمایند.

 

 دوره های نیمه فشرده در موسسه آموزش عالی علوم ، فنون کادوس ، در ۴ سطح مختلف ارائه می شوند:

 

Sesiones 

 Cursos

 Niveles

دو ماه

E1

Nivel Elemental

مقدماتی

دو ماه

E2

دو ماه

M1

Nivel Intermedio

متوسط

دوماه

M2

دوماه

A1

Nivel Avanzado

پیشرفته

  دوماه

A2

دوماه

A3

دو ماه

S1

Nivel Superior

عالی

دو ماه

S2

دوماه

S3

 

 معرفی کتاب Sueña

مجموعه کتاب Sueña ، جدیدترین متد آموزشی حاصل تلاش زبانشناسان و مدرسین زبان اسپانیایی در دانشـگاه Alcalá  می‌باشد. این کتاب از سطح مبتدی تا سطح پیشـرفته در 4 جلد به همراه CD طراحـی شـده است. همچنین مجموعه کتابـهای Sueña  مطابق با استانـداردهای بین المللـی  موسسه سـروانتس اسپانیا و متناسـب با نیاز زبـان آمـوزان مختلف طراحی و برنامه ریزی شده است.

مدت دوره: 10 ترم ، هر ترم 15 جلسه
هدف:   

فراگیری مکالمه زبان اسپانیولی مرحله به مرحله از پایه تا سطح پیشرفته
تقویت و تأکید بر چهار مهارتِ گفتاری، شنیداری، خوانداری و نوشتاری در زبان اسپانیولی
تمرین و تکرار کلیشه‌های مکالمه با استفاده از موضوعات جدید و به روز
فراگیری مکالمه‌ی روان و طبیعی با شرکت در کلاس‌های فقط مکالمه‌ی Suena

 

نحوه‌ی برگزاری دوره‌های مکالمه‌ی اسپانیولی:

عادی                دو روز در هفته           زوج یا فرد         1.5 ساعته     
 فشرده             سه روز در هفته         زوج یا فرد         3 ساعته

 

 

 

 

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی در این زمینه هـــمه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21 به ساختمان مرکزی موسسه واقع در میدان گاز - ابتدای پل روگذر (از سمت میدان مصلی) مراجعه یا با شماره 33362501 تماس حاصل نمایند.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code