آموزش زبان ایتالیایی دریچه ای است برای ورود به آهنگین ترین زبان دنیا!!  موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس دوره های زبان ایتالیایی را برای علاقمندان به این زبان ارائه می دهد تا نیاز دانشجویان به این زبان را مرتفع کند.

 

اما چرا زبان ایتالیایی :

  1. زبان ایتالیایی پنجمین زبان مورد آموزش پس از زبان های انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی و آلمانی است.
  2. این زبان در کشور های زیادی همچون لوکزامبرگ، اتریش، سویس، اتریش، اسلونی و... صحبت می شود.
  3. این زبان به دلیل اینکه بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل به دانشگاه های رایگان این کشور می روند طرفداران زیادی را دارد.

 

متد برگزیده آموزشی در موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس Espersso می باشد. این کتاب که در سه سطح مختلف با هدف آموزش به خارجی زبان های علاقه مند به ایتالیایی طراحی شده، بر پایه آموزش مکالمه و افزایش سطح درک مطلب دانشجو می باشد.

به گونه ای که دانشجو در پایان سطح سوم از این متد آموزشی، به راحتی قادر به درک مطلب، صحبت و به کارگیری این زبان در موقعیت های مختلف می باشد. همچنین این کتاب غنی از اصطلاحات درباره زندگی، فرهنگ، آداب مردم کشور ایتالیاست و این امر یادگیری زبان را برای دانشجویان خارجی شیرین تر و جذاب تر می کند.
این کتاب بر پایه آموزش زبان محاوره، تمرین و گرامر نوشته شده است و این مطلب کاربردی بودن این متد می باشد و دانشجو با گذراندن دوره های آموزشی یاد می گیرد که هنگام قرارگیری در موقعیت و مکان های مختلف چطور باید از این زبان بهره ببرد.
قابل ذکراست جهت افزایش مهارت درک و استفاده ی به موقع از لغات به موقع از لغات ساعاتی از کلاس هدف مکالمه مستقیم بین استاد و دانشجو خواهد شد و از مزایای این فعالیت، آشنایی دانشجویان با زبان بین مردمی مثل ضرب المثل ها، تیک های کلامی و زبان دست یا (body language) که به نوعی بخش مهمی از زبان ایتالیایی است، می باشد.
همچنین علاوه بر مهارت درک مطلب شنیداری زبان، شیوه بیان، نوشتن و توجه به ساختار آوایی زبان ایتالیایی اهمیت بسیار داردکه دردوره های آموزشی ساعاتی به این امور اختصاص داده خواهد شد.

 

منابع زبان ایتالیایی :

 

Espresso نوشته ی ماریا بالی Maria bali لوچانوزیلیو Lociano ziglho می باشد که در سال 2002 توسط انتشارات Alma edizione -  فلورانس، جهت تدریس به غیر ایتالیایی زبان ها منتشر شده است.
این کتاب 3 جلدی به همراه Audio CD جهت افزایش قدرت درک مطلب شنیداری دانشجو می باشد .
هر کتاب شامل 10 فصل می باشد و در هر فصل از کتاب شامل تزییات مربوطه، فرهنگ لغت و بخشی گرامر می باشد..
دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون سفارت کشور ایتالیا و اخذ اقامت تحصیلی در این کشور را دارند ،در صورت تمایل می توانند در دوره آمادگی این امتحان که در موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس برگزار می شوند، شرکت کنند و مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را پس از گذراندن 3 ترم دریافت نمایند.

دوره های ترمیک

    • دوره های ترمیک زبان ایتالیایی  شامل 3 ترم، ازمبتدی تا پیشرفته می باشد. مرجع تدریس دراین دوره ها مجموعه کتاب های Espresso است که درحال حاضر ازمنابع اصلی تدریس مکالمه زبان ایتالیایی محسوب می شود. درطول این دوره ها تلاش می شود زبان آموزان را با مهارت های گفتاری، شنیداری و نوشتاری آشنا نماییم. هردوره شامل 26جلسه 1.30 دقیقه ای است و درپایان هردوره آزمونی برای سنجش آموخته های زبان آموزان برگزار می شود 
      1. سطح مقدماتی Livello pre-elementare : Espresso 1
      2. سطح متوسطه Livello elementare : Espresso 2
      3. سطح پیشرفته  Livello superiore : Espresso 3
       
      • با گذراندن دوره مقدماتی زبان ایتالیایی زبان آموز قادر خواهد بود :
        متون ساده را بخواند و درک کند، با افراد ارتباط برقرار کند ، متون ساده را بنویسد و در امتحانات سطح مقدماتی سفارت ایتالیا شرکت کرده و مدرک مربوط را دریافت نمایدو نیز جهت ادامه تحصیل از دانشگاه های ایتالیا پذیرش دریافت نماید .
         
      • با گذراندن دوره متوسطه زبان ایتالیایی زبان آموز قادر خواهد بود :
        متون تقریباً پیچیده را خوانده و درک کند، دریک بحث موضوعی شرکت کند، به سطح خوبی از درک مطلب شفاهی دست باید و در امتحانات سطح میانه سفارت ایتالیا شرکت مدرک مربوط را دریافت نماید و نیز جهت ادامه تحصیل از دانشگاه های ایتالیا پذیرش دریافت نماید.
         
      • با گذراندن دوره پیشرفته زبان ایتالیایی زبان آموز قادر خواهد بود :
        متون مشکل را خوانده ودرک کند، در مورد مباحث علمی و پیچیده بحث کند وبه زبان آیتالیایی مقاله بنویسد، به سطح بسیار خوب شفاهی درک مطلب دست یابد، درامتحانات سفارت شرکت نماید و مدرک مربوطه را اخذ نموده و جهت ادامه تحصیل در ایتالیا پذیرش اخذ نماید.

     دوره ها در سه سطح برگزار می شوند

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی در این زمینه همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21 به ساختمان مرکزی موسسه واقع در میدان گاز - ابتدای پل روگذر (از سمت میدان مصلی) مراجعه یا با شماره 33362501  تماس حاصل نمایند.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code