در آزمون‌های آزمایشی، داوطلب در مراحل مشخصی به آزمایش خود پرداخته و آنچه را آموخته، در عمل مورد سنجش قرار می‌دهد تا پس از آن به رفع اشکالات خود و یادگیری نکاتی که شاید به آنها توجه کافی نداشته مبادرت ورزد. به همین منظور موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس همکار رسمی موسسه دادآفرین جهت آماده‌سازی هرچه بهتر داوطلبان اقدام به برگزاری آزمون‌های آزمایشی و طبقه‌بندی شده به صورت حضوری و اینترنتی می‌نماید. در ادامه به بررسی شرایط حاکم بر انواع آزمون‌های حقوقی طبقه‌بندی شده می‌پردازیم.

برخی امکانات آزمون‌های دادآفرین

  • بالاترین جامعه آماری در آزمون‌های آزمایشی وکالت کشور
  • دریافت کارنامه در کمتر از پنج دقیقه پس از برگزاری آزمون
  • شیوه طراحی سوالات به روش هوشمند به همراه سیستم آنالیز هوشمند
  • امکان شرکت در آزمون به صورت حضوری یا اینترنتی به انتخاب دانشجو
  • شیوه جدید در نحوه برگزاری آزمون‌های آزمایشی در کشور
  • مشاوره با رتبه‌های برتر آزمون‌های حقوقی سال‌های قبل آزمون

 

برگزاری آزمون‌های آزمایشی به صورت حضوری

آزمون‌های حضوری جهت دوره‌های وکالت طی هجده مرحله برگزار می‌گردد.

به طور کلی سوالات آزمون‌ها از لحاظ ماهیت، به روش هوشمند و متمایز طراحی می‌گردد به گونه‌ای که با استفاده از ابزار تحلیل اختصاصی موسسه، ضمن آموزش نکات مهم و اصلی در هر آزمون، به داوطلب در رفع ضعف علمی و آموزشی خویش در مقایسه با سایر دانشجویان در سال جاری و سال‌های قبل کمک می‌نماید. این خصیصه منحصر به فرد در آزمون‌های دادآفرین سبب می‌گردد تا متقاضیان در طول مدت آزمون‌ها از وضعیت نسبی بهتری نسبت به سایرین برخوردار گردند و در نهایت نتیجه‌ی آزمون‌های موسسه با آزمون اصلی حدوداً یکسان باشد. موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس همکار رسمی موسه دادآفرین جهت تصحیح آزمون‌های آزمایشی، از تجهیزاتی استفاده می‌نماید که داوطلب بلافاصله پس از آزمون و قبل از ترک محل برگزاری آزمون‌ها نتیجه‌ی آزمون خویش را دریافت می‌نماید همچنین در آزمون‌های حضوری داوطلبان می‌توانند علاوه بر استفاده از سیستم آنالیز فرد به فرد موسسه، پس از آزمون از اشکالات خود مطلع شده و با راهنمایی پشتیبانان موسسه از خود رفع اشکال نمایند. ضمن اینکه دفترچه‌ای نیز در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که حاوی نکته‌های آن آزمون می‌باشد که جهت یادگیری بهتر، باید مورد مطالعه قرار گیرد

 

 برگزاری آزمون‌های آزمایشی به صورت اینترنتی

آزمون‌های اینترنتی موسسه، در سال‌های گذشته به طور موفقیت آمیز و با شرکت عده‌ی کثیری از دانشجویان سراسر کشور برگزار گردیده است. این شیوه‌ی شرکت در آزمون، ویژه‌ی دانشجویانی است که به هر علت، امکان حضور در موسسه را ندارند. آزمون‌های اینترنتی به صورت آفلاین (در زمان شرکت در آزمون، اتصال به اینترنت لازم نیست)و آنلاین برگزار می‌گردد و دانشجو پس از شرکت در آزمون می‌تواند بلافاصله کارنامه‌ی خود را دریافت و همچنین می‌تواند ضمن ارسال نتیجه‌ی آزمون (در اولین اتصال به اینترنت و به صورت اتوماتیک انجام می‌شود) وضعیت خود را با سایر دانشجویانی که به صورت اینترنتی و یا حضوری در آزمون شرکت نموده‌اند، مقایسه نماید.

آزمون‌های اینترنتی نیز همانند آزمون‌های حضوری از قابلیت گزارش‌گیری برخوردار هستند. ضمن اینکه امکان برگزاری آزمون‌ها به صورت ترکیبی (حضوری و اینترنتی) برای هر داوطلب امکان‌پذیر است. این آزمون‌ها جهت دانشجویان شاغل و یا داوطلبانی که در خارج از شهر تهران سکونت دارند، توصیه می‌شود. مباحثی همچون نحوه‌ی دسترسی به آزمون‌ها در زمان مشخص بر اساس برنامه‌ی تنظیم شده، آگاهی سریع از نتیجه‌ی آزمون به منظور برنامه‌ریزی دقیق‌تر، ارائه‌ی نکات هر آزمون به شرکت کنندگان، مشاهده‌ی شبیه‌ساز برگ سوالات و پاسخبرگ، مشاهده‌ی چگونگی پاسخ به سوالات به لحاظ پاسخ‌های صحیح، نادرست و یا نزده در آزمون، پاسخگویی به سوالات دروس مختلف بر اساس خواست دانشجو و لزوم رعایت اصل برابری میان شرکت‌کنندگان حضوری و اینترنتی به لحاظ ایجاد محدودیت‌های زمانی و حق شرکت در آزمون تنها برای یک‌بار، همچنین حذف احتمال بروز خطای انسانی در تصحیح آزمون و ایجاد بستری مناسب جهت رتبه‌بندی دقیق بعد از آزمون و در آخر عدم نیاز به ارتباط دائم به اینترنت در زمان شرکت در آزمون (حذف احتمال قطع ارتباط و بروز خطا در مراحل مختلف شرکت در آزمون) از مزایای منحصر به فرد آزمون‌های اینترنتی موسسه می‌باشد.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code